Mat-dag

Ibland finns det verkligen inte nåt stopp i magen, ibland kan jag föräta mig. Det händer inte så ofta, men idag var just en sån där dag då det inte verkar finnas nåt stopp. Jag hade precis ätit kyckling och pasta och skulle möta upp Vide vid Fridhemsplan. Hon skulle köpa med sig sushi och då hon beställt och vi satt och väntade på hennes mat var det något inom mig som ruskade om mig och drog mig bort till killen i kassan "jag vill också ha sushi" hör jag migsjälv säga och Vide skrattade lite. Jag hade ju precis ätit? En stor portion också. Men sushin slank ju ner hur lätt som helst. Till den drack vi cola och nu har jag nästan ätit upp en hel Marabou chokladkaka. Tur att jag inte kan bli tjock :)

Kommentarer
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

somliga har det bra!

2010-01-25 @ 12:22:43
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0