Sista dagen på jobbet

Då vart man arbetslös! Pang sa det och så står man här utan jobb. Känns ganska trist faktiskt, men kanske bra ändå. Det här är ju min sista termin på skolan och all tid kommer att gå till examensarbete mm mm. Bara man klarar sig på CSN.... Snåla ännu mer än vad man gjort, vända på slantarna och hela tiden tänka: BEHÖVER jag verkligen det här? Jo då, det kommer att gå! Nu ska jag duscha, plugga och sedan ladda inför min första skoldag som är imorgon!
Psssst... Apropå pengar, jag råkade köpa nya träningskläder idag. Toppen, visst? Men vadå, jag behöver nåt som motiverar mig och nya kläder är väl den bästa motivationen? HEJ NUDLAR!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får komma och käka hos "Fettona på Söder"...



Välkommen Smalis !!!



PUUUUUUUUUUZZ !!!!!

2010-02-01 @ 02:28:18
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0