Underbara fredagen!

Möte med min handledare angående examensarbetet. Gick super, hon fick mig att börja tänka så att det knakar och gav mig massor av tips. Henne gillar vi! Efter mötet blev jag bjuden på en sen födelsedagsfika av min underbara vän Pernilla, jag fick en fin present av henne också! Henne gillar vi inte bara, henne älskar vi! haha :)

Efter fikat blev jag bjuden på ännu mer! Jag och Andreas käkade middag hemma hos makalösa Carro och Christian, det bjöds på supergod mat, vin och skratt. Det slår liksom aldrig fel med er, vi har grymt kul ihop! Idag ska jag försöka städa upp i min lilla lya, laga mat och ha en lugn kväll. Jag är trött som en bäver! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0