Det är människor som dessa som jag gillar!

Fick ett mail:

"Hej du vackra!

Hej matilda! 
Det var länge sen du och jag stötte på varandra med gemensamma vänner ute, men jag kände att ville skriva till dig och beklaga allt!

Jag läste din blogg av en slump och satt och grät.

Jag hoppas du mår lite bättre nu. 
Det går saktare uppåt än neråt tyvärr.

Det bästa med att ha sett botten av havet är att man uppskattar det lilla i livet efteråt.
Du är en fantastisk tjej och kommer lyckas med allt du tar dig för!

Många kramar!"
Underbara du. Jag håller med personen i fråga. Jag ser allt ur ett nytt perspektiv efter det här jävliga året. Småsaker är inte värda att ödsla energi på. Dessutom blir man medveten om att man ska tänka på sig själv och ibland sätta sig själv i första hand. Efter att man gått igenom så mkt på kort tid förstår man även att man kan klara mer än vad man tror, jävlar vad hård man blir! :)
Tack för ditt mail. Jag blir varm i hjärtat!

Jag älskar dig pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0