Vad har hänt sedan sist?

Länge sedan nu... Tänkte att det var dags att skriva av sig lite. Sitter här i mitt flickrum hemma hos mamma och hör hundjäveln på övervåningen, han vaktar oss från allt ont. Vackra Sune :) Vad har hänt sedan sist? Hmm.... Hyr ut lägenheten en månad till systerdotter Melina, bor hos mamma, gravstenen har äntligen kommit, jobbat massor, firat midsommar på en liten ö i skärgården med Anna och massa guys, syster har gift sig, kusin fått barn, granne fått barn, Vide har kommit hem från Grekland, druckit massa vin med Carro, festat med Carro och Pernilla mfl..... Sovit lite men haft grymt skoj!
Nu är det 4,5 timmar kvar tills jag och Pernilla åker till Montenegro! Vi bokade en resa till ett ställe som vi inte kände till över huvud taget... Jag trodde att Montenegro var en stad, var någonstans hade jag ingen aning om... Men nu kan jag berätta allt om Montenegros historia, politik, ekonomi osv för Pernilla (tack Wikipedia haha). Tänkte underhålla henne imorgon på planet :) Montenegro är alltså ett litet land! Inte en stad. Medelinkomsten är 401 euro i månaden, hög korruption och brottslighet, vackra stränder och bra partyliv. Vi vet dock inte vart vi hamnar, hoppas på partystaden Budva. Ska bli så jävla kul!!!!!!!! Tanken var ju från början att åka med Llullan, men efter lite trubbel blev det min trogne resekompis Pernilla. vi bokade för tre dagar sedan och detta blir vår tredje resa tillsammans :)
Rent privat måste jag säga att singellivet är ovant och konstigt, men ganska skönt ändå. Jag är en egoistisk ragata som bara tänker på mig själv. Jag gör precis det jag vill och bryr mig bara om det/dem jag vill. Detta är min egna tid som jag ska njuta av och jag fokuserar endast på att ha kul!
Konstigt ändå... Det går upp och ned såklart, jag ska inte ljuga. Men jag trodde att det skulle vara jobbigare än så här. Just nu trivs jag så bra att det känns som att jag aldrig vill ha en relation igen. Jag vet att det bara är just nu, jag kommer ju självklart vilja det nån gång i framtiden... Men jag är bara inställd på en sak: AUSTRALIEN! Jag vill tjäna ihop lite pengar och sedan jobba i Australien ett år. Spana in danslivet där, leka med Mickan och Poppy och lära mig surfa. Låter inte helt fel va?
Nu ska jag nog försöka sova några timmar innan vi åker :) Vi hörs om en vecka! Puss och kram till er alla trogna :)
ILDA MATILDA
hehe.... Varning för egot....

Kommentarer
Postat av: Kim Karlström

hejhej, vad fin blogg du har =) kolla gärna in min! :D www.kimiees.blogg.se

2010-07-17 @ 11:34:25
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0