Det var länge sedan!

Hur är läget egentligen? Här händer ju inte mkt... Finns liksom inget att skriva om då man inte haft nån fritid på flera månader. Känns som flera månader iaf. Men snart är det över. Imorgon opponeras det på min uppsats, sedan ska jag justera en del på den och vad händer sen? EXAMEN!!!
Min mormor från Finland kommer, systerdotter Melina tar studenten och systerdotter Becca går ut nian. Vi alla avslutar ett eller annat. Det ska firas med pompa och ståt! Säger man så? Det blir en fest för varje person och jag fick lära mig av kompisen Mickans mamma att man tydligen ska ha "ex-öl". Mamma, jag, Vides mamma och Anna var hos dem i lördags på middag och då frågade jag om man egentligen ska fira. Mamma tyckte att ex-öl lät coolt, så det ska jag ha den 12:e juni. Ni som läser den här fattiga bloggen, som jag känner, får komma förbi då! Har det hos mamma eftersom jag bor litet. Så himla coolt. Har aldrig hört att man ska ha det innan så min tanke var att skippa firandet. Men eftersom åren på Danshögskolan har varit de värsta (och de bästa) i mitt liv, borde det fasiken firas att jag är klar med utbildningen!
Kolla vad gott det ser ut! Borde egentligen plugga på min egen uppsats i förberedelse för opponeringen, men jag tror att jag går och köper mig en öl ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0