Melina tar studenten!

Min lilla systerdotter Melina tar studenten idag och det ska bli riktigt skoj!
För övrigt har mitt liv vänts upp och ned... Jag är singel. Hur gick det till egentligen? Livet är konstigt, det svänger så fort ibland. Har både förlorat pappa och kärleken inom ett halvår, jobbat som ett svin för att klara av skolan under våren och det har bara varit allmänt tungt. Sommarens planer blir också ändrade. Min 25-årspresent som jag fick av vänner familj och dåvarande pojkvän (resa till portugal) blir inställd. Nu har jag två veckor i juli som är tomma. Kul... Så om ni vill dra iväg med mig får ni höra av er :) Vår gemensamma midsommarfest blir inte heller av. Men det är lugnt. Samma dag som jag blev dumpad, blev jag bjuden på midsommarfest ute i skärgården. Allt ordnar sig alltid. Men jävlar vad detta liv bjuder på tvära svängar... Svårt att hänga med ibland. Inte bara jag som är chockad heller. Ibland börjar man undra. Inget är evigt.
Men jag deppar inte. Det är inte värt det. Jag är ju singel och det är sommar! :)

Kommentarer
Postat av: H

håll humöret uppe! :D go for it!

2010-06-08 @ 09:42:32
Postat av: Betty

Sista raden glädjer mig! Bra där gumman, nu kör vi!

2010-06-08 @ 20:34:37
Postat av: Hannah

Matilda! Jag tänker på dig och beundrar dig för din styrka! Plus att jag har en GRYM midsommarfest som du mer än gärna får följa med på! Skickar inbjudan på fejjan. ;) Hoppas vi ses i skolan snart. Puss, puss å kram Hannah

2010-06-08 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0