Chokladen är slut :(

Och jag är hungrig. Borde äta, men det är så tråkigt att laga mat till sig själv. Önskar att jag hade en egen kock. Det får bli i framtiden då jag och Andreas blivit rika. Då jävlar ska vi ha en kock som min kompis i Portugal hade. Han hade både en maid och en kock. Kocken jobbade iofs inte varje dag, men det gjorde maiden och hon var grym på att laga mat! En maid skulle också gå bra, måste bara bli rik så att jag kan betala honom/henne. Det här inlägget är totalt onödigt. Haha, då jag skulle skriva "onödigt" skrev jag "skitnödigt" ist.
Nä, nu behöver jag en plugg-paus innefattande mat tror jag...
Bild på min nya tröja som jag köpte i lördags på Zara, man ser inte vilken snygg rosa det är, men använd fantasin och föreställ er vettja! Man ser däremot hur gul jag är i hyn efter sol-spray.... Nu vart det här inlägget ännu mer osammanhängande. MAT var det ju på agendan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0