Ja, jag ligger i riskzonen

 

Googlade sömnpiller eftersom jag kommit fram till att det är sista lösningen för mig. Jag har verkligen provat allt, men ingenting får mig att somna förutom en partykväll (och ibland ens då). På Aftonbladet hittade jag detta:
Du är i riskzonen för att drabbas av sömnlöshet när...
  • du jobbar med projekt.
  • du är högutbildad.
  • du inte jobbar nio till fem.
  • du tar ett glas vin för att varva ner.
  • du alltid nås på mobilen eller via mejlen.
  • Projekt kan jag jämföra med både alla olika kurser som pågår samtidigt i skolan och med jobbet.
  • Högutbildad... Tjae.. Vad menas med det? Högskola? Isf är jag väl ganska utbildad iaf.
  • Jag jobbar inte nio till fem, just nu jobbar jag de flesta timmarna på dygnet och båda helgdagarna. Jag är alltså aldrig ledig.
  • Ett glas rött slinker väl ned nån gång ibland...
  • Ja, jag nås väl oftast.
Yes, jag ligger i riskzonen, eller rättare sagt - jag har passerat den. Tyvärr är inte sömnpiller bra, men en kort period ska jag banne mig knapra piller. Det är enda utvägen för att jag ska klara av skola + jobb just nu. På torsdag ska jag till läkaren så får vi se vad hon säger. ZZZZZZZZZZZZ

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ta ínga sömnpiller...



Om du nu ska ge dig i kast med tabletter öht så testa Circadin, då slipper du iaf "baksmälla" och risk för beroende.

Både Danne och Wille använder de.

Circadin inehåller melatonin som vi ofta saknar en del i kropp och knopp.

Det skrivs ut av läkare också, är ännu ej fritt på apotek i Sverige, däremot bl a i USA.

Ring om du vill veta mer...



PUUUUUUUZZ

2010-03-17 @ 00:12:32
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0