MICHAELA!

Kolla på bilden i inlägget under detta så ser du vad du ställt till med! Jag gick och köpte solspray för att du blev så snyggt brun i det. Kolla in gul-feckan på mig. Antingen är det min genomskilniga vinterhy som inte klarar av brun utan sol-produkter, eller så har väl vi i Sverige inte lika bra produkter som du sa att de har i Australien. Man skulle kunna tro att jag är en leopard pga sprayen.
Kan du köpa med en sprayburk till mig från Australien? Du får pengar och jag betalar självklart frakten också. SNELA?
Bild lånad från Michaelas blogg. Ser ni hur bra det blev på henne?

Kommentarer
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

jag tar med mig en burk ner till sverige. 25 ars present!

2010-03-23 @ 05:26:25
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

jag tar med mig en burk ner till sverige. 25 ars present!

(om man far ta med sig pa planet)

annars kop en stor brunutansol spray fran en stor silvrig burk i sverige. den anvander jag hemma och den ar asbra. samma resultat

2010-03-23 @ 06:16:34
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0