Olika stora ögon + dålig + bra dag

Har egentligen inget vettigt att skriva eller komma med idag... Dagen blev inte direkt som jag hade tänkt mig från början. En mängd tråkigheter, magont mm, kryddat med även roliga saker som t.ex. att jag förmodligen fått jobb i Lecce, Italien, i sommar som danspedagog/koreograf och att jag fått träffa min underbara mamma och Sune. Men resten av dagen vill jag inte gå in på.
Såg mig i spegeln för ett tag sedan och la märke till ögonen, se bilden ovan. Då jag är trött är storleksskillnaden enorm, kanske ärvde ett öga från mamma (det större) och ett från pappa (det mindre)?
Mer än så här kan ni inte begära av mig idag. Imorgon blir det en bättre dag, jag lovar.
God natt alla fina där ute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

het!

2010-03-29 @ 00:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0