T-t-t-t-trött

Stammar av trötthet! Dagen rullade på i högt tempo med dansundervisning till musikalen, 45 ungdomar att hålla koll på och jag var tvungen att skrika i en mikrofon fär att få en syl i vädret. Kände mig nästan som en aerobic-instruktör: "Å fram, sidan, hand, hej! BRA! Killar gör! Tjejer gör! Hejja!" Jag var överallt; på scenen, nedanför scenen, mitt bland alla, föste flocken hit och dit... Yes, det var bara att hålla ett högt tempo! Tappade nästan rösten och var så där lagom stirrig efteråt.

Direkt efter åkte jag in till stan igen, till skolan för att undervisa dansarna jag jobbar med i examensarbetet och kom hem för en timme sedan. PUH! Slut i kroppen och skallen. Men jädrar vilken rolig dag! Båda grupperna var så himla kul att jobba med.

Nu: Dusch + Tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0