Tror jag har fel på hörseln

Ikväll har jag varit hemma hos syster S för att fira min systerdotter som fyller 16 år idag! Hon fick ett par skitsnygga högklackade skor från mig och Andreas som hon blev väldigt glad för.

Men det här med hörseln, det hör ihop med la familja. Vi är många i familjen, vilket betyder att det är födelsedagar hela tiden känns det som. Och varje gång vi ses är ljudnivån extremt hög. Familjen består av människor i åldrarna från 11 månader till ca 60 år... Hundar och barn låter, tonåringar som argumenterar vilt med sin mamma likaså... Jag hör inte ett ord av vad folk säger då vi är så många och ljudnivån är så himla irriterande! De andra verkar inte störa sig alls. Tror jag har hörselproblem.
Jag under middagen, lilla Ida 5 år gammal skriker högt för att testa om jag hör något.

Kommentarer
Postat av: Maria

Som hemma hos oss när vi har folk hemma.



De som låter värst är en Dansmus och hennes köttstycke... ;)

2010-03-15 @ 22:57:45
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0