Ikväll är det dags att fira Mickan!

Och min mobil har kommit! :) Jag är överlycklig. Mickan är bara några veckor i Sverige och ikväll ska vi ut och ha kul! Dock måste jag jobba imorgon, så jag får väl ta det lite lugnt. Får se hur det går.
Min uppsats är snart klar och jag ska börja med filmklippningen. Jag har en vecka på mig tills både filmen och uppsatsen ska vara färdiga, så nästa vecka blir ännu en spännande isolering framför datorn... Men shit vad skönt då allt är klart! Det här är det absolut sista på utbildningen, vilket är underbart! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan klippa lite film. Ha en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra jobbat!

Jag har skrivit 24 sidor nu så det börjar likna nått! :)

Hoppas ni får kul ikväll och att det går bra på jobbet imorgon!

2010-05-07 @ 22:37:01
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0