Jag lever!

Har bara massor av plugg för mig som ni säkert förstått. Uppsatsen är iaf klar. Blev helt klar med den igår. Nu är det bara filmen kvar, men den är på god väg. Känns skönt!
Lite uppdatering... Var ute och drack öl i fredags med kompisarna, jobbade i lördags (ingen kul dag att jobba på då det var 35 grader ute) och grillade hemma hos Andreas på lördag kväll. Det var asmysigt. Två kompisar var även här och höll oss sällskap.
I fredags på den irländska krogen. Mickan, Fanny och Bettan.
Bettan var generös med dricks. Dessa kuddar hittade hon i sin bh.
Jag ville ta kort på min älsklingsklänning i lördags innan grillningen. Blev ju jättesnyggt i grodperspektiv... Synd att man inte såg in under. Hade varit pricken över.
Har tyvärr inga bilder från vår mysiga grillning som A hade styrt upp så fint. På dagen då jag jobbade hade han och hans kompis varit och handlat gott, öl och köpt två stolar (han hade bara två till uteplatsen innan). Min man han kan han.
Nu ska jag fortsätta med filmen. Vad gulliga ni är som fortfarande läser trots att jag inte skriver nåt. Men snart blir det ändring på det! PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0