Sommar kom!

Gud vad jag ser fram emot den här sommaren! Resan till Portugal är bokad, danslägret blir av, jag har jobb (kanske inte det roligaste om jag ska vara ärlig, men det är ändå bra att jag ens har nåt) och jag hoppas fortfarande på att jobbet i Italien blir av. Jag känner på mig att den här sommaren kommer att bli den bästa!
Förra sommaren bestod av massa roliga saker, Sandhamn, Side mm mm... Men då var pappa svårt sjuk och vi hade precis fått reda på hans diagnos - cancer. Jag hade en ständig oro i magen och fick ångest var varannan dag. Det var en tuff sommar för oss alla i familjen och det var svårt att kunna njuta av roliga saker.
Självklart skulle den kommande sommaren bli tusen miljoner gånger bättre om pappa fanns med oss. Då hade vi åkt båt tillsammans och varit på landet, grillat och haft skoj. Vi får göra roliga saker för honom helt enkelt. Gud vad jag saknar honom! Helt sjukt. Men jag tror att jag har accepterat verkligheten nu. Jag är iaf på g.
Jag ska göra den här sommaren till den bästa! Systerdotter Melina tar studenten, systerdotter Becca går ut nian och jag tar examen. Det ska vi fira stort! Sommar kom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0