Vore ganska trist om jag skrev vad jag sysslar med...

Men jag vill sammanfatta min dag ändå:
9.30: Jag fortsatte mitt skrivande på uppsatsen. Det gick bra.
13.00: Jag blev frustrerad och pausade från skrivandet genom tt dammsuga min pojkväns lägenhet och skura toaletten. Som tur var kom han hem på lunch mitt i mitt dammsugande (han fick alltså se hur snäll flickvän han har som städar hemma hos honom) och han lagade lunch. Vi åt falukorv och makaroner.
14.00: Jag fortsatte mitt skrivande och möblerade om hela uppsatsen.
16.00: Jag gick och köpte chips och godis som belöning. Det var kallt ute.
16.15: Jag fortsatte mitt skrivande. Uppsatsen börjar ta form nu.
20.00: Jag bloggar om min otroligt händelserika dag.
Nu vill jag ha vin eller nåt som ännu en belöning. Ska se vad som finns i skafferiet...
Kul dag va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0