Dansa som om ingen ser

Min älskade vän Carro är så rolig. Fick ett samtal av henne i veckan: "På fredag ska vi ut." Ok sa jag och vi bestämde att vi skulle starta hemma hos mig som vi brukar. Hon hade inte den blekaste aning om att jag visste att hon fyllde år på lördagen (eftersom jag inte brukar komma ihåg födelsedagar...) men jag överraskade henne med en ljuv sång och och presenter i dörren. Vi drog sedan ut på stan.

Fan vad jag älskar att gå ut med denna kvinna. Målet var ju att hitta Idol-Olle eftersom Carro tycker att han är snygg. Ja, jag vet, vi är inte 14 längre... Och ja, det är groupie att ens tänka tanken. I vilket fall, sjukt snygga (som vi alltid är) dansade vi loss på diverse ställen. Varför kan ingen DANSA då de går ut? Det är väl ingen idé att stå med en drink i handen och vicka lite på ena höften? Det ser iaf inte så skoj ut. AV eller PÅ säger jag bara. Antingen dansar man så att det känns i kroppen, lite vickelevick känns väl inte? Svenska folket borde lära sig att dansa som om ingen såg en. Det är först då man har kul. Och det hade vi, jag och min fantastiska puma! Vi mötte även upp Jackie och hennes snygga väninna och skakade loss med dem.

Igår myste jag med en underbar människa, handlade gott, åt pizza och besökte även pappas grav. Hösten hade gjort den fin och mamma hade satt så fina blommor. Idag har jag undervisat min fantastiska trio som tar stormsteg fram i utvecklingen! De kan fanemej dansa som om ingen såg!

Nä, nu ska jag handla pålägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0