Happy day!

Mina smycken kommer snart att finnas i en butik! Har tidigare sålt dem i en annan butik, men det var länge sedan och under tiden på Danshögskolan har min smyckeskreativitet legat på is. Men nu jävlar blommar kreativiteten igen! Underbart!

Jag har även fått ett nytt jobb... Mer än så säger jag för tillfället inte, men det kommer att bli riktigt skoj och lärorikt. Jag har även fått veta en annan grej som gör att jag nästan spricker av glädje! Men det kan jag inte heller berätta ännu... Massor av hemlisar, men otroligt bra saker är på ingång! Iiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh!!!

Dagen har i övrigt varit bra trots en försovning, åkte med fel tunnelbana på väg till skolan och spillde ut en hel flaska vatten i min väska. Dansträningen gick susen och vi har fått en underbar balettlärare från Cullbergbaletten - Johanna. Älskar henne redan!

Nu är det dags för sööööömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0