Lektips - Peg game!

Varje gång Vide har fest ska vi alltid leka peg game. Asrolig lek! Leken går ut på att i smyg fästa klädnypor på folk, sedan räkna ned från 10. Om personen inte lyckas hitta klädnypan innan man räknat ned till noll får hon/han ett straff som t.ex. att dricka 10 klunkar. Det roligaste med leken är att alla får panik så fort nån börjar räkna, man vet ju aldrig vem klädnypan sitter på ;)

Jag, Daniel och Aaron på fest hemma hos Vide i somras:

Bilden är så jävla rolig! Helt ovetande sitter jag och leker med en klädnypa i näsan då Aaron fäster en klädnypa bak i linnet på mig. Spana även in Dannes nöjda min bakom oss.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha! Fan va kul :D Det måste jag införa på fest här :)

2010-10-07 @ 11:37:46
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0