måste dansa måste dansa måste dansa måste dansa måste dansa

Jag ÄLSKAR att dansa!!! Världens bästa dag i skolan idag. Det var länge sedan jag hade den här känslan, ofta blir utbildningen alltför pretto och man glömmer hur kul det är att dansa.
Älskar det här klippet!
Snacka om nytändning... Mitt knä fick sig precis en rejäl smäll av mitt dansande här i min lilla lya (kan inte sluta), så imorgon ska jag boka en studio och dansa gärnet!
Håller även på att planera inför höstens kurs som jag håller "Modern och Nutida Dans för Vuxna".
Spana in länken:
http://www.facebook.com/matilda.ruotsalainen?v=wall&story_fbid=156107731082045&ref=notif&notif_t=like#!/group.php?gid=124698427582940&ref=ts

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, det märktes på dig idag i korridoren :D

Super-speedad :P

<3

2010-09-14 @ 18:45:45
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Hannah

Härligt! Visst var det väl helgen som gjorde susen?! ;) Puss på dig!

2010-09-14 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0